CLOSE
           

DAILY DRIVE MEDIA; driven by Odiel Mennink | gespecialiseerd in post-demographic marketing.

Daily Drive Media Strateeg Odiel Mennink

Neem contact op via 06-2750 3992

Back To Top

"Hoe Odiel Mennink de autowereld 'het oude marketingdenken' afleert" - lees hier het artikel uit FrankNews

Van huis uit ben strategisch marketeer en kwam na mijn studie communicatie in het hoger onderwijs terecht. Maar ik ben ook fervent autoliefhebber. Rond 2010 kreeg ik de kans om een dagje mee te lopen als testrijder bij automagazine AutoVisie. Daarna mocht ik een jaar lang columns schrijven voor het blad. Dat smaakte naar meer. Vandaaruit ben ik meegelopen met andere autobladen en testrijders om de wereld van ‘automotive’ beter te leren kennen. Vanaf 2012 ben ik zelf auto’s gaan testen. Daarmee was FemmeFrontaal.nl geboren. Een autoplatform voor de vrouwelijke kijk op auto’s. Niet dat ik de tuinbroek wil aantrekken, want dat is weer het andere uiterste. Op het platform gaat het over de beleving van de auto’s én natuurlijk alle innovaties in de wereld van mobiliteit. Naast eigenaar van het automagazine, zit ik in de nationale jury van Zakenauto van het Jaar en internationale jury van Women’s World Car of the Year. De dagelijkse werkzaamheden van FemmeFrontaal heb ik grotendeels uitbesteed aan hoofdredacteur Rowan Peperkamp en overige freelancers.

Dat ik samen met mijn team van freelancers  sterk ben in het maken van content zie je terug in onze high traffic automagainze FemmeFrontaal. Onlosmakelijk verbonden met iedere marketingstrategie is namelijk pakkende content.

Wanneer is content relevant en succesvol?

Hoe vind je jouw publiek en overtuig je hen op een geloofwaardige manier? Als ervaren contentspecialisten klimmen wij graag voor je in de pen voor mooie teksten of pakken we onze camera erbij voor een gave video.
Met een bereik van meer dan 100K op FemmeFrontaal bieden we jou de mogelijkheid om op ons platform je publiek te bereiken en te enthousiasmeren met pakkende content. Ook kunnen wij de volledige media inkoop voor je regelen. Daily Drive Media sprint zo hard als nodig om jouw deadline te halen!

Onze bezoekers zijn vrouwen en mannen (60%/40%) in de leeftijdscategorie 28 – 49. Hoog en middelbaar opgeleid, WELVAREND (A – B1 – B2) en lifestyle en maatschappelijk bewust. De lezer is betrokken, geïnteresseerd in auto’s, lifestyle maar ook in sporten. We bereiken autoliefhebbers – maar ook mannen en vrouwen die niet ieder weekend hun V6 aaien. De reguliere autokoper dus!
Heb je interesse voor een publicatie op ons platform?

Word partner!

We verspreiden de content daarnaast via onze social media kanalen, inclusief e-mail nieuwsbrief. Voor influencermarketing maakt FemmeFrontaal gebruik van haar netwerk aan influencers, vrouwelijke rolmodellen en BN’ers. Samen met ons netwerk kunnen zij jouw merk nóg meer pk’s geven.Vraag de FemmeFrontaal Facts & Figures 2019 & Tarievenlijst op en/of neem voor een op-maat online pakket contact op met 0627503992 – odiel@dailydrivemedia.nl.

Nodig jezelf uit op onze passagiersstoel!

Want schakelen zonder gas geven heeft geen zin!