"Leer te testen en noem nieuwe projecten een 'pilot', want dan vinden mensen het minder eng en dan mag je ook van je falen leren."
Wat je status is, hoeveel je verdient of wat je sekse is, doet er niet meer toe. Een 65-jarige die aan yoga doet? Een man als het gezicht van een make-up merk? Dit is de wereld van nu! Als jij als merk kan laten zien dat jij buiten de lijntjes kleurt dan ben je vernieuwend en met de wereld aan het meebewegen. Dat bedoelen ik met post-demographic marketing!
En ik kan je vertellen; velen durven dat nog niet aan. Ik wel. Samen met jou bouw ik aan een sterk concept waarin authenticiteit centraal staat. Ongefilterd, ‘what you see, is what you get’.
Waarom ben je trots op je merk?
Vanuit jouw marketingstrategie werken we samen aan content en reclame. Het voornaamste doel van contentcreatie – en ook in reclame – is om het verhaal van jouw merk uit te pluizen. Waarom heb je het ooit opgezet? En wie ben je nu echt? Snap jij je doelgroep nog? Want als je dat goed hebt staan, verkoop je als vanzelf.
Om jouw merk in ludicrous-mode te zetten en mensen ambassadeur te maken van jouw product of dienst, vraag ik van jou visie en wendbaarheid om af en toe van de ideale lijn af te wijken. Met als doel de ware identiteit van jouw merk naar boven te halen met een fantastische startpositie vanaf de grid voor een authentieke campagne, duurzame strategie en pakkende content die werkelijk beklijft.
Vertel mij wat je wil en ik laat jouw campagne aftrappen met een wereldstart!
Ik maak een unieke contentstrategie- en als je wilt, ook een mooie planning.
Ik klim graag voor je in de pen voor pakkende content.
Wij praten niet, we gaan het gesprek aan met jouw doelgroep.
Nodig jezelf uit op mijn passagiersstoel!
Want schakelen zonder gas geven heeft geen zin!
Het bedenken van concepten en het optuigen van campagnes vind ik het allermooist. Ik sta dan ook te trappelen om voor jou aan de slag te gaan. Vertel mij wat jouw ambities zijn en we trappen de samenwerking af met een wereldstart!