CLOSE
           

Wij zijn DAILY DRIVE MEDIA; gespecialiseerd in post-demographic marketing.

Daily Drive Media Strateeg Odiel Mennink

Neem contact op via 06-2750 3992

Back To Top

Van Harte & Lingsma

CASE
Voor Van Harte & Lingsma (ad interim) werken we – in samenwerking met reclamebureau DDK – mee aan een nieuwe positionering met daaruit voortvloeiend een verse tone of voice, tone of image, een spiksplinternieuwe website en een nieuwe campagne voor het meest populaire leiderschapsprogramma, de KIM. Uitvoering: Rowan Peperkamp en Odiel Mennink.


RESULTATEN

#WEBSITE
Een website die inspeelt op de verhalen de van (oud)-deelnemers van Van Harte & Lingsma. Met een compleet nieuwe tone of voice waarin kenmerken als ‘lef’, ‘liefde’, ‘openheid’ en ‘eerlijkheid’ centraal staan. Ook de tone of image – fotografie – in die strategie meegenomen waarbij we medewerkers en oud-deelnemers van Van Harte & Lingsma hebben gefotografeerd op een belangrijk ‘kruispunt’ in het leven.

#RADIOSPOT

#OVERIGE COMMUNICATIE-UITINGEN
Naast een radiospot en een nieuwe website hebben we meegewerkt aan branded content in het Financieel Dagblad & Volkskrantmagazine.

#GUERILLA MARKETING: SPEEDCOACHING
& is het ook spitsuur in jouw hoofd? & wat zou vertraging jou opleveren? Dinsdag 26 maart vroeg in de ochtend, tijdens spitsuur, gaven trainers van Harte & Lingsma op de Turfmarkt-Zwarteweg in Den Haag pop up speedcoachsessie. Onze designer Lisa maakte onder meer deze gave posters voor de guerrilla actie.

 

Info_

Date: