CLOSE
           

DAILY DRIVE MEDIA; driven by Odiel Mennink | gespecialiseerd in post-demographic marketing.

Daily Drive Media Strateeg Odiel Mennink

Neem contact op via 06-2750 3992

Back To Top

Van Harte & Lingsma

CASE

Voor Van Harte & Lingsma stond ik aan de vooravond van een compleet nieuwe positionering met daaruit voortvloeiend een verse merkstrategie (corporate en product) waarin vervolgens is gekozen voor een tactische én praktische uitvoering in reclame (landelijke radio en media-inkoop) in combinatie met unieke (branded)content.

Belangrijkste speerpunt in de nieuwe positionering van Van Harte & Lingsma was stortytelling. Op zoek naar de verhalen van (oud)-deelnemers en de impact van de trainingen op hun leven. De rode draad: trainingen van Van Harte & Lingsma zijn life changing, waarin kenmerken als ‘lef’, ‘liefde’, ‘openheid’ en ‘eerlijkheid’ als belangrijkste elementen naar voren kwamen. Deze uitkomst heeft niet alleen gevolgen gehad voor de nieuw geformuleerde propositie (Kies Impact), maar ook voor het vervolg van de complete campagne waarbij we trainers en oud-deelnemers van Van Harte & Lingsma hebben geportretteerd op belangrijke ‘kruispunten’ /life events in het leven.

Producten: formuleren merkstrategie (inclusief verse propositie, tone of voice/image), implementatie compleet nieuwe website, van kwantitatieve media inkoop naar een combinatie van kwantitatief én kwalitatieve landelijke media-inkoop (print/online/radio) tot het experimenteren met unieke (branded)content in de vorm van series/formats.


RESULTATEN

#WEBSITE
Een website die inspeelt op de verhalen de van (oud)-deelnemers van Van Harte & Lingsma. Met een compleet nieuwe tone of voice waarin kenmerken als ‘lef’, ‘liefde’, ‘openheid’ en ‘eerlijkheid’ centraal staan. Ook de tone of image – fotografie – in die strategie meegenomen waarbij we medewerkers en oud-deelnemers van Van Harte & Lingsma hebben gefotografeerd op een belangrijk ‘kruispunt’ in het leven.

#RADIOSPOT

#OVERIGE COMMUNICATIE-UITINGEN
Naast een radiospot en een nieuwe website hebben we meegewerkt aan branded content in het Financieel Dagblad & Volkskrantmagazine.

#GUERILLA MARKETING: SPEEDCOACHING
& is het ook spitsuur in jouw hoofd? & wat zou vertraging jou opleveren? Dinsdag 26 maart vroeg in de ochtend, tijdens spitsuur, gaven trainers van Harte & Lingsma op de Turfmarkt-Zwarteweg in Den Haag pop up speedcoachsessie. Onze designer Lisa maakte onder meer deze gave posters voor de guerrilla actie.

 

Info_

Date: